Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE
Pro urychlení Vaší reklamace prosíme o vyplnění a přiložení daného reklamačního protokolu ke zboží.
Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.
- Zboží musí být čisté (vyprané) a kompletní.
Měsíční lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet až dnem doručení do naší provozovny. Budeme se snažit věc vyřídit co nejrychleji. O vyřízení reklamace budete informování.
Adresa pro reklamace/výměnu/vrácení zboží:
SKI MISHAK
Milan Ondrejech
Palackého třída 91
BRNO 61200
V případě reklamací nás můžete kontaktovat:
Telefon: +420 541 321 066
Email: info@skimishak.cz
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a s původními visačkami. Nepoužité a nepoškozené.
Jak zboží vrátit?
- Osobně na naší prodejně - Palackého třida 91, naproti KD Semilasso
- Poštou na adresu prodejny. Neposílejte zboží na dobírku a ani na výdejní místa zásilkovny, Balíkovny a jiné.
- Náklady spojené s návratem zboží na naši adresu hradí kupující sám.
Finační prostředky odesíláme zpět obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy.
Děkujeme za pochopení.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Zboží zakoupené on-line přes e-shop skimishak.cz není problém vyměnit za jiný kus do 14 dní od doručení. Chcete-li zboží vyměnit za jiné pak postupujte stejně jako u vrácení zboží, stačí vyplnit vratkový formulář a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem. Nevyhovující zboží nám pak zašlete zpět na provozovnu.
- Náklady spojené s výměnou zboží na naši adresu hradí kupující sám.