Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Pro urychlení Vaší reklamace prosíme o vyplnění a přiložení daného reklamačního protokolu ke zboží.
Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

Postup při reklamaci

  • Zboží musí být čisté (vyprané) a kompletní.

Měsíční lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet až dnem doručení do naší provozovny. Budeme se snažit věc vyřídit co nejrychleji.  O vyřízení reklamace budete informování. 

Adresa pro reklamace/výměnu/vrácení zboží:
SKI MISHAK
Milan Ondrejech

Palackého třída 91
BRNO 61200

V případě reklamací nás můžete kontaktovat:
Telefon: +420 541 321 066
Email: info@skimishak.cz 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, zboží zakoupené online lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a s původními visačkami. Nepoužité a nepoškozené. 

Jak zboží vrátit?

  • Osobně na naší prodejně - Palackého třida 91, naproti KD Semilasso
  • Poštou na adresu prodejny. Neposílejte zboží na dobírku a ani na výdejní místa zásilkovny, Balíkovny a jiné. 
  • Náklady spojené s návratem zboží na naši adresu hradí kupující sám.
Ke zboží vyplňte, prosím, tento formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy vytiskněte, podepište a přiložte spolu s kopií dokladu o zakoupení do zásilky. 

Finační prostředky odesíláme zpět obvykle do 14 dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy.
 
UPOZORNĚNÍ
Balík prosím zabalte tak, aby původní obal byl nepoškozený a chráněný proti poškození či popsání. Přímo na krabici prosím nepište ani ji neoblepujte lepící páskou, ani na něj nelepte štítek s adresou. Nejlepší je zabalit krabici do strečové fólie, nebo ji zabalte do vhodné krabice. Takto zabalený balík předejte na přepravu. Myslete na to, že vámi vrácené zboží je určno k dalšímu prodeji zákazníkům. V opačném případě vám negarantujeme vrácení plné částky za zboží. 
Děkujeme za pochopení. 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží zakoupené on-line přes e-shop skimishak.cz není problém vyměnit za jiný kus do 14 dní od doručení.  Chcete-li zboží vyměnit za jiné pak postupujte stejně jako u vrácení zboží, stačí vyplnit vratkový formulář a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem. Nevyhovující zboží nám pak zašlete zpět na provozovnu. 

  • Náklady spojené s výměnou zboží na naši adresu hradí kupující sám.